Monday 29 April 2013

For the Dutchies: Kruidvat nagelfestival!

Kruidvat (Dutch drugstore) is having their 'nagelfestival' (=nail festival) again. This means 1+1 free on most nail products (remover, polish, fake nails and files). I wanted to share this awesome news with my Dutch readers (sorry international readers)!!


1+1 gratis op de meeste nagelproducten! De korting wordt verrekend als 50% korting, wat dus nog voordeliger is dan 1+1 gratis. De actie begint op 30 april.




Zo'n potje als deze is heel erg handig om glitter mee te verwijderen. Gewoon je nagel er in laten 'soaken', een beetje ronddraaien en eventueel de glitters wegvegen met een watje. Je kan hem gewoon hervullen met je eigen favoriete remover. (Dit is de mijne).


De nieuwste lakjes van Rimmel vallen ook onder deze aanbieding. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze geen base- en top coat nodig hebben.. interesting!


 KRUIDVAT BEDANKT! :)

3 comments:

  1. Ik vroeg me af of je dat potje kunt hergebruiken. Fijn om te lezen dat dat dus wel kan. Ik was gister al bij Kruidvat geweest om het één en ander in te slaan maar zal snel nog eens teruggaan voor het potje (en misschien wel meer).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb zelf zo'n potje van Essence, dus ik weet niet hoe deze is maar hij lijkt me het proberen waard :)

      Delete
  2. Ik moet dringend naar het kruidvat ;-).

    ReplyDelete

Share your thoughts and questions (: